O Γιώργος Ρουμελιώτης, επιχειρηματίας στον χώρο της λιανικής, του τουρισμού και των τροφίμων-ποτών, αποφάσισε μαζί με τα αδέρφια του Θοδωρή και Τάκη και τον Ρήγα Παπαργυρόπουλο, να φέρουν το KIOSKY’S CONVENIENCE STORE στην πόλη της Λαμίας. Αν και διέθετε εμπειρία στον χώρο, επέλεξε το franchising ως μέθοδο ανάπτυξης, καθώς ένιωθε πιο ασφαλής. «Μας ενδιέφερε να επιλέξουμε ένα οργανωμένο δίκτυο και στην INKAT AE βρήκαμε ό,τι ακριβώς ψάχναμε! Όταν ξεκινάς κάτι δικό σου, δεν ξέρεις τι θα προκύψει. Θέλαμε να δραστηριοποιηθούμε στην αγορά, έχοντας στο πλευρό μας μία αναγνωρισμένη εταιρεία με χρόνια εμπειρίας», μας εξηγεί ο κ. Ρουμελιώτης.
Απευθυνθήκατε σε εξειδικευμένη εταιρεία συμβούλων πριν την επιλογή της πρότασης franchise του KIOSKY’S CONVENIENCE STORE; Αν ναι, για ποιους λόγους;
Απευθύνθηκα στη THE FRANCHISE CO., η οποία μας καθοδήγησε σε κάθε μας βήμα. Σχεδίασε το ιδανικό business plan για την ανάπτυξή μας. Από την πρώτη σκέψη, μέχρι την εκτέλεση για το άνοιγμα του καταστήματος, σε όλα, η ομάδα της THE FRANCHISE CO. μας έδωσε αναλυτικές και χρήσιμες συμβουλές.
Ποια στοιχεία της επιχειρηματικής πρότασης KIOSKY’S CONVENIENCE STORE σας έπεισαν για να προχωρήσατε στη συνεργασία;
Πρώτα απ’ όλα, ξεχωρίσαμε την οργάνωση της εταιρείας. Από το πώς μας υποδέχθηκαν στην πρώτη συνάντηση που πραγματοποιήσαμε, τον τρόπο με τον οποίο μας παρουσίασαν το concept, το πώς μας βοηθήσανε στο να βρούμε την πόλη και τον χώρο του καταστήματος. Ήρθαν μαζί μας και από κοινού, είδαμε τα πάντα. Ξεχωρίσαμε επίσης, τη μεθοδικότητα, τη δύναμη και την ανάπτυξη που έχει το δίκτυο. Από την πόλη της Λαμίας έλειπε ένα αντίστοιχο convenience store που να τα συγκεντρώνει όλα (καφέ, σνακ, τύπο, τσιγάρα κ.λπ.) σε έναν χώρο. Έτσι, αναγνωρίσαμε την ευκαιρία στη συγκεκριμένη πόλη.
Πώς σας υποδέχθηκε η τοπική αγορά; Αντιμετωπίστε κάποιες προκλήσεις; Με ποιον τρόπο σας υποστήριξε η εταιρεία;
Το KIOSKY’S CONVENIENCE STORE είναι ένα κατάστημα που πραγματικά έλειπε από την περιοχή. Ο κόσμος το αγάπησε από την πρώτη στιγμή, πριν καν ανοίξουμε! Ήδη από τις εργασίες κατασκευής του, όλοι ήταν πολύ ενθουσιώδεις, καθώς έβλεπαν πως δημιουργείται ένα κατάστημα με μοντέρνο design. Πολλοί περαστικοί έδειχναν ενδιαφέρον και μας ρωτούσαν τι ετοιμάζουμε! Ο κόσμος μας έχει αγκαλιάσει από την πρώτη ημέρα που ανοίξαμε. Κάθε μέρα το κατάστημα πηγαίνει και καλύτερα!
To κατάστημά σας ξεκίνησε να λειτουργεί τον Δεκέμβριο του 2020, στο δεύτερο lockdown. Ποια υποστήριξη λάβατε από την εταιρεία σε αυτή την κρίσιμη περίοδο;
Αρχικά, η εταιρεία μας υποστήριξε με την τεχνογνωσία της. Από την αρχή μας έδωσε business plan για την ανάπτυξή μας, το οποίο και ακολουθήσαμε πιστά. Σχεδόν κάθε μέρα, είχαμε έναν άνθρωπο δίπλα μας, τόσο κατά την κατασκευή, όσο και μετά τη λειτουργία του. Από τη στιγμή που ανοίξαμε έχουμε καθημερινή επαφή με τους ανθρώπους της εταιρείας. Ανά πάσα στιγμή, για ό,τι χρειαστούμε είναι δίπλα μας.
Επιπλέον, από την πρώτη μέρα που ανοίξαμε η υπηρεσία delivery βρίσκεται σε λειτουργία, σημειώνοντας υψηλές πωλήσεις. Λόγω του lockdown, o κόσμος παρέμενε σπίτι, εργαζόταν από το σπίτι, με αποτέλεσμα να εκτοξευθούν οι παραγγελίες μέσω του ekiosky’s, γεγονός που συνεχίζεται ακόμα και σήμερα.
Ποια η ανταπόκριση του κοινού στη γωνιά του καφέ στο KIOSKY’S CONVENIENCE STORE; Πόσο συμβάλλει στην ελκυστικότητα κι επισκεψιμότητα του καταστήματος;
O κόσμος έρχεται για να πάρει καφέ και παράλληλα, πραγματοποιεί συνδυαστικές πωλήσεις. Ένα πακέτο τσιγάρα, μία εφημερίδα, ένα σνακ, ψώνια για το σπίτι, γάλα κ.λπ. Αυτό είναι πολύ σημαντικό. Για παράδειγμα, επισκεπτόμενος ένα συνηθισμένο coffee shop, δεν έχει αυτή τη δυνατότητα, ενώ σε εμάς τα συνδυάζει όλα!
Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη του κ. Ρουμελιώτη, εδώ.
Ενημερωθείτε για την πρόταση franchise του KIOSKY’S CONVENIENCE STORE, εδώ.
Τελευταία Σχόλια